Forside / Caser / NBT: "Vi tar hele pakka"

NBT Case headerbilde 01 1

Norsk bibliotektransport (NBT) ønsker å ta en tydeligere posisjon i et bredere B2B-marked. For å oppnå økt kjennskap, har vi utviklet et nytt kommunikasjonskonsept.

"Vi tar hele pakka"

Kjernevirksomheten til NBT er å sende bedriftspakker al alle slag, ikke kun for bibliotek. Faktisk er de leverandør av komplette logistikkløsninger, inkludert lager og tredjeparts logistikk (3PL). Deres reelle konkurrenter er Bring og PostNord. 

NBT opplevde å ikke få innpass blant kundene de ønsket seg, enten fordi de ikke ble sett som relevante eller fordi de var ukjente i forhold til konkurrentene. Det var derfor viktig å etablere en tydeligere posisjon.

Med innsikt fra konkurrent- og kundeundersøkelser har vi utviklet innhold for nettsted, USP'er og kampanjekonsepter med uttak. Resultatet har vært en betydelig økning i kjennskap hos målgruppen. 

NBT vi tar hele pakka uttak

Kampanjekonsept "Vi tar hele pakka"

NBT vi tar hele pakka3