Forside / Blogg / Resultater og målbarhet

Resultater og målbarhet

Dato publisert:

18.11.09

Synlighet skal blogge om hva vi driver med. Det var vi inne på også i forrige post. Våre erfaringer med Facebookannonsering, adwordskampanjer, PPC (pay per click), utvikling av sider på Facebook, hvordan du kan skape synergieffekter i sosiale medier og spørsmål om hva som er effektiv bruk av Google Analytics er noen av temaene du kan forvente å finne på bloggen i tiden som kommer.

I dagens nettverden er det mye som virker spennende. Vi vil her dele av vår erfaring med det som virker. Derfor står ulike analyseverktøy sentralt i de aller fleste av våre leveranser. Det er gjennom konkrete mål og dokumentasjon av resultatene at vi kan leve opp til vårt motto større glede av internett.

Deltagelse
Deltagelse, lytting, deling og tilstedeværelse i de sosiale nettverkene er en viktig del av moderne markedskommunikasjon. Vi ser på slik aktiv tilstedeværelse på nett som en del av hva du kan gjøre for å oppnå gode resultater. Når du skal selge en vare eller ide så holder det ikke bare å lytte. Andre tiltak er vel så viktig. Du må fortelle de potensielle kundene dine om varen eller tjenesten din. På en god måte. Vi har gang på gang erfart at våre kunder oppnår meget gode resultater gjennom målrettede annonser. Et budskap som kun kommer til de som er interessert blir tatt vel i mot. Gjennom aktiv analysering vil vi stadig justere og fokusere innsatsen din der den virker best.

Kombinasjon av tiltak
En god side på Facebook er ofte en sentral del av en offensiv nettsatsning. Men den gjør seg sjelden godt som eneste nettsatsning, på samme måte som verken en banner-annonsekampanje, twitter-aksjon eller pene nettsider hver for seg er særlig effektive.

De alle beste resultater oppnår man gjennom å kombinere gode og målrettede annonser, gode ideer, og effektiv interaksjon med brukere i de sosiale nettverkene. Hva som er best for deg avhenger av hvem du er, hva du skal selge, og hvem dine kunder er. Med vår lange erfaring, ulik bakgrunn og et bredt fokus vil vi i samarbeid med deg komme frem til de beste metoder for at du skal nå frem til dine kunder. Noen ganger er det gjennom Facebook- eller Googleannonsering, andre ganger kan en god blogg være det lille du trenger for å utvikle dine ideer og øke din kontaktflate.