Høydepunkt og vinnere på Bring Load 2015
Dato publisert:
Internasjonale foredragsholdere, gjeve priser og rekordmange deltakere var tilstede på Bring Load 2015. Her får du se hva det ble snakket om på den største samlingen i Norge for netthandel!
Torsdag 17. september var store deler av netthandelsnorge samlet i Oslo på Bring Load. I år var det 470 påmeldte som er rekordmange deltakere. Hovedtema var: Hvordan du kan gjøre kunder om til fans og hvor viktig det er å sette kunden i fokus.
Det ble snakket om kundeklubber, kundeservice, logistikk, markedsføring og teknologi parallelt i flere saler.
-Konferansen var også i år meget godt gjennomført og er blitt en sentral møteplass for alle som jobber i eller med nettbutikker. Det er viktig å dele kunnskap slik at vi kan fortsette å utvikle oss, sier byråleder i Synlighet, Lars Johanson.
Årets netthandelspriser 2015
Etter at det faglige var gjennomført, var det klart for heder, ære og prisutdelinger.
Årets nykommer - blir delt ut til en nettbutikk som er mindre enn 3 år og som viser en frisk satsning og et stort potensiale. Juryen trakk frem at årets nykommer har vist et imponerende arbeid som er drevet av entusiasme og idlsjeler
- og vinneren ble Armourstore.no
Årets nettbutikk - er kanskje den gjeveste prisen og deles ut til en nettbutikk som må være gjennomført god på alle områder. Vinneren har drevet med salg før internett ble dagligdags og gir kundene den beste kjøpsopplevelsen.
- og vinneren ble Ellos
Årets cross border - deles ut til en norsk nettbutikk som har tatt steget ut av Norge, satset og lykkes i utlandet. Det er for få norske nettbutikker som tar steget ut i den store verden. Det er ingen grunn til at ikke også norske nettbutikker skal lykkes globalt.
- og vinneren ble OnePiece
Folkets nettfavoritt - blir stemt frem av 71.000 netthandelsbrukere.
- og vinneren ble BliVakker.no
Innovasjonsprisen - deles ut til en aktør som er nyskapende og både tenker og tar i bruk nye metoder for å levere til kundene sine. Det er viktig med innovasjon og nyskapning innenfor ehandel. Dette er en ny pris som ble delt ut for første gang i år. Vinneren har brukt eksisterende teknologi på en kreativ og nyskapende måte, ikke minst i sosiale medier.
- og vinneren er OnePiece
OnePiece annonserte også at de har lansert betaling med sosiale fans (Social Currency). Det vil si at du får 10 kroner i rabatt for hver 500. følger du har på sosiale medier.