#25: Den digitale markedsføringsløgnen
Adidas, AirBnB og Asos sier alle det samme. De har latt seg forføre av resultatene fra salgskampanjer og bygd markedsstrategien på en løgn. Hvordan unngår du å gjøre samme feilen?
Dette handler webinaret om:
I digitale kanaler får du enorme mengder data. Hvilke poster som får flest likes, og hvilke Google Ads-annonser som gir mest omsetning, er utrolig lett tilgjengelig. Det har skapt en falsk trygghet hos mange.
Mange markedsavdelinger kan fortelle at:
- omsetningen i nettbutikken uteblir uten kontinuerlige salgskampanjer
- de fleste markedsmål handler om å øke omsetningen på kort sikt
- strategier som fungerte før, gir ikke lenger samme effekt
- merkevarebyggende aktiviteter nedprioriteres
- veksten har vært positiv den siste tiden, men det har også marked. Nå har det stilnet.
Kjenner du deg igjen? Vi deler strategiene som gir effektive resultater, både på kort og lang sikt. Fyll ut skjemaet under og få tilsendt opptak. Gratis.