#26: The Crying CEO og 4 andre LinkedIn-taktikker
Hvordan tenker bedriften din når de kommuniserer på LinkedIn? Tør dere å vekke følelser og gå viralt slik The Crying CEO gjorde? De fleste bedrifter får tilnærmet ingen oppmerksomhet, fordi de ikke tør å skille seg ut.
Du får høre hva LinkedIn B2B Institute ser er de 5 viktigste prinsippene for vekst for B2B-selskaper. I tillegg får du helt konkrete eksempler på hvordan man kan bruke disse prinsippene i praksis på LinkedIn.
Har du ikke hørt om The Crying CEO? Denne posten fikk LinkedIn til å "koke" (insider.com). Å vekke følelser er én av fem prinsipper som virkelig gir rekkevidde. Og ja, det er mulig å oppnå gode resultater, helt uten å gråte. Meld deg på og bli inspirert til å se nye muligheter for akkurat din bedrift.
Med: Niclas Prenker (Nordisk leder, LinkedIn), Elin Larsdotter Elfström (byråsjef, Synlighet Stockholm) og Lars Johanson (Customer Success Officer, Synlighet).
Hvor: Få tilsendt opptak av webinaret på epost
Webinaret handler om:
- hva du må gjøre for å vokse som et B2B-selskap
- hvorfor virksomheten din må balansere merkevarebygging og salgskampanjer
- eksempler på kreativ annonsering som står ut
- eksempler på B2B-markedsføring for bedrifter i Norden som har brukt LinkedIns prinsipper glimrende
- hvordan bruke kraften til LinkedIn som plattform på den beste måten
Meld deg på!