Forside / Webinarer / Webinar: The Crying CEO og 4 andre LinkedIn-taktikker

#26: The Crying CEO og 4 andre LinkedIn-taktikker

Webinar The Crying CEO og fire andre linkedin-taktikker

Hvordan tenker bedriften din når de kommuniserer på LinkedIn? Tør dere å vekke følelser og gå viralt slik The Crying CEO gjorde? De fleste bedrifter får tilnærmet ingen oppmerksomhet, fordi de ikke tør å skille seg ut.

Du får høre hva LinkedIn B2B Institute ser er de 5 viktigste prinsippene for vekst for B2B-selskaper. I tillegg får du helt konkrete eksempler på hvordan man kan bruke disse prinsippene i praksis på LinkedIn.

Har du ikke hørt om The Crying CEO? Denne posten fikk LinkedIn til å "koke" (insider.com). Å vekke følelser er én av fem prinsipper som virkelig gir rekkevidde. Og ja, det er mulig å oppnå gode resultater, helt uten å gråte. Meld deg på og bli inspirert til å se nye muligheter for akkurat din bedrift.

Med: Niclas Prenker (Nordisk leder, LinkedIn), Elin Larsdotter Elfström (byråsjef, Synlighet Stockholm) og Lars Johanson (Customer Success Officer, Synlighet).

Hvor: Få tilsendt opptak av webinaret på epost

Webinaret handler om:

  • hva du må gjøre for å vokse som et B2B-selskap
  • hvorfor virksomheten din må balansere merkevarebygging og salgskampanjer
  • eksempler på kreativ annonsering som står ut
  • eksempler på B2B-markedsføring for bedrifter i Norden som har brukt LinkedIns prinsipper glimrende
  • hvordan bruke kraften til LinkedIn som plattform på den beste måten

Meld deg på!

Fyll ut skjemaet og få tilsendt opptak av webinaret