Programmatisk annonsering for din bedrift
Våre eksperter hjelper deg med programmatisk annonsering
Programmatisk annonsekjøp lar deg nå ut til nye kunder på en fantastisk god måte. Med rå innsikt og nøyaktighet, på tvers av kanaler og enheter, kan du målrette mot de brukerne du ønsker, når du ønsker.
Annonserer du i dag i gjennom ulike medier og kanaler? For å samle all data og se effekten av kampanjer på tvers av kanaler, er løsningen å annonsere programmatisk. Det åpner for at du som annonsør kan oppnå bedre resultater og økt lønnsomhet.
De viktigste fordelene er:
- Du tar kontroll over kampanjene dine ved å samle all data i en plattform
- Større nettverk og rekkevidde
- Smartere målretting med mer presisjon og bedre frekvensstyring
- Tilgang på et rikere annonseinventar
Utfordringen er at disse mulighetene er krevende å utnytte. Du må virkelig kunne programmatisk annonsering til fingerspissene, for å dra nytte av data du får tilgang til.
Våre eksperter på programmatisk annonsekjøp kan hjelpe deg å utnytte disse mulighetene.
Få hjelp til programmatisk annonsering
I likhet med performance marketing generelt, er programmatisk annonsering veldig spesialisert kunnskap og ikke noe en bedrift skal gjøre selv dersom dere ikke har kompetansen allerede. Det er ofte involvert store budsjetter og det krever kontinuerlig optimalisering for å få best mulig resultater.
Synlighet har et av landets største fagmiljøer innenfor betalt annonsering på nett og vi har et tett samarbeid med både Google på den ene siden og de største publisistene i Norge på den andre siden. Det gjør at våre kunder alltid får tilgang til de nyeste mulighetene, funksjonene og de beste prisene for annonsering.
Ønsker du å vite mer om programmatisk og om dette passer for deg?