Annonsering på LinkedIn
Nå relevante brukere gjennom annonsering i LinkedIn. Synlighet hjelper deg med å komme i gang!
Gjennom LinkedIn kan du per i dag nå frem til over 1,3 millioner personer i Norge, der de fleste er yrkesaktive. Annonsering i LinkedIn passer spesielt godt for deg som skal rekruttere eller som jobber i et B2B-marked.
Hvem passer LinkedIn for?
LinkedIn er et sosialt nettverk først og fremst for bedrifter og yrkesaktive/jobbsøkende. Derfor er det mest nærliggende å benytte Linkedin til å rekruttere, knytte kontakter og til å være til stede i B2B-markedet.
Her er noen av målrettingsmulighetene du kan velge å annonsere mot:
- Geografisk plassering
- Bransje
- Stillingsnivå og funksjon
- Tilhørighet til arbeidsgiver
- LinkedIn-grupper
- Alder
- Kjønn
For å oppnå de beste resultatene med annonseringen må du jobbe med gode rutiner, optimalisering, evaluering og testing av annonseringen. Da finner du de beste grepene for å nå akkurat din målgruppe.
Få hjelp til LinkedIn-annonsering
Ønsker du å prøve ut LinkedIn-annonsering, men er usikker på hvordan du kommer i gang? For å lykkes er det avgjørende at det legges en strukturert plan for kampanjene, som gjør det mulig å trekke konklusjoner og gjøre forbedringer. Synlighet har lang erfaring med annonsering på nett og hjelper bedrifter i alle bransjer med annonsering på LinkedIn.