Forside / Kurs / Kurs i digital markedsføring

Introkurs i digital markedsføring

4

Vi gir deg oversikten! På vårt introkurs i digital markedsføring lærer du om de viktigste mulighetene i de ulike kanalene og egenskaper og fordeler ved disse. Vi er innom tema som søkemotoroptimalisering og webanalyse, og hvordan du må tenke og prioritere for best mulig resultater! Meld deg på i dag!

Hva lærer du på kurset?

Kurset gir deg en generell innføring i hvordan du kan jobbe med digital markedsføring. Vi er innom tema som:

  • Innføring i de ulike kanalene (betalte og egne kanaler), egenskaper og muligheter
  • Hva er en god landingsside og hvorfor er det viktig?
  • Måling, analyse og innsikt
  • Kort innføring i digital strategi og kundereisen i digitale kanaler 
  • Kanalenes plass i en kundereise
  • Hvordan prioritere aktivitetene?

Krav/forkunnskap – hvem passer kurset for?

Kurset passer for deg som er nyutdannet eller ny i jobben og som jobber med digital markedsføring. Det er ingen spesielle krav til forkunnskap, men det er en fordel å ha en viss kjennskap til kanaler og verktøy. Kurset vil være praktisk rettet med gode muligheter for spørsmål og dialog. Kurset vil ikke gi dypere opplæring i bruk av verktøy eller oppsett for annonsering og vil være på et overordnet nivå.

Målet med kurset er at du etter endt kurs skal ha en bedre forståelse for samspillet mellom nettsted og digitale aktiviteter, og hvilke markedsføringsmuligheter du har i de viktigste kanalene.

Pris og praktisk info:

Kurset koster kr. 2.990.- (eks moms) - og kurset går over to påfølgende dager, fra kl. 09.00-12.00 begge dager. Påmelding er bindende, og fakturering skjer ved påmelding.

Kurset gjennomføres som et skjermmøte, med gode muligheter for dialog med kursholderne underveis. Lenke til pålogging til kurset får du tilsendt på mail.

Presentasjonen som benyttes sendes til deltakerne etter kurset.

Meld deg på her:

Etter kurset