Synlighet er "Årets Content- og Performancebyrå 2024"
Dato publisert:
Dato oppdatert:
Synlighet er vinner av Årets byrå i kategorien Content- og Performancebyrå 2024.
Til topps i Byråprofil
“Byråprofil” kjøres i regi av av Kampanje og Kantar og årets utgave er den 35. i rekken. Formålet med undersøkelsen, er å måle reklamebyråenes profil, og omdømme blant Norges største kjøpere av reklame og annonsering. Dette er syvende gang content- og performancebyråer er inkludert i målingen.
De siste årene har vi i Synlighet jobbet målrettet med å øke vår egen synlighet i markedet, ved og dele vår fagkunnskap, samtidig som vi leverer sterke kundeopplevelser. For to år siden begynte arbeidet for alvor å gi resultater, og vi gjorde da et stort hopp inn på topp fem i konkurransen. Nå i år har vi altså nådd helt til topps.
Fra v. Lars Johanson og Øystein Opperud etter å ha mottatt diplom for årets "Content- og Performancebyrå 2024"
Synlighet blant bedriftene med størst tilvekst
Årets måling omfattet 64 byråer, hvorav 60 oppfylte kravene for å bli rangert. Blant disse 60 er det også målt hvilke 6 bedrifter som har hatt høyest tilvekst det siste året, hvor Synlighet er blant disse.
Bak rangeringen ligger hele 5.796 byråvurderinger og over 23.184 svarresponser fra annonsørsiden. Rangeringen baserer seg på en beregnet indeks som kombinerer byråets omdømme med kjennskap i markedet, der omdømmet veier tyngst.
Byråprofil er derfor en reell temperaturmåler på styrkefoholdet mellom byråene. Dette gjør at det er ekstra stas å bli kåret til Årets Content- og Performance byrå!
Ta kontakt med en rådgiver her, og book en uforpliktende prat med oss om din strategi for 2025.