Forside / Blogg / Sees vi på Bring Load 2015?

Sees vi på Bring Load 2015?

Dato publisert:

07.09.15
Binary 569315 270631

Har du en nettbutikk? Har du lyst å lære mer om hvordan du kan øke salget ditt? Og hvilke grep andre har lykkes med?

Da bør du bli med på Bring Load i Oslo! Dagen som har fokus på nettbutikker og eHandel.

Synlighet deltar på Bring Load 2015 som samarbeidspartner og kommer til å være tilstede med flere ansatte. Et spennende program gjør dette til en super anledning for deg til å få friske impulser, ny lærdom og gjerne dele din egen kunnskap.


Når og hvor er Bring Load 2015?


Tid: 17. september fra kl. 08.30
Sted: Radisson Blu Scandinavia Hotell, Holbergsgt. 30, Oslo

Har du ikke meldt deg på Bring Load 2015 ennå? Meld deg på her!


Du kan registrere deg i døren fra kl 08:30. Første foredrag begynner kl 09:00.

Disse møter du på Bring Load 2015


En rekke kjente aktører skal holde foredrag om hvordan de driver nettbutikkene sine. Noen av de mest kjente er:

Denice Hagen - som har flest følgere på Instagram i Norge - skal dele sine erfaringer fra Instagram-kontoen @interior123. Den har hele 1,6 millioner følgere. Hun forteller hvordan hun har , gjennom Instagram, bygget opp norges største dyrebutikk på nett.

Felix Kvick, fra Furniturebox.se, skal snakke om hvordan de jobber for å bli best på kundservice og hvor viktig det er å ha teknologi som støtter effektiv kundebehandling.

Danske Mogens Møkker skal vise deg konkrete grep du kan gjøre i din nettbutikk for å øke antall salg og gjøre besøkende til kunder. Han presenterer case fra andre nettbutikker som skal hjelpe deg med å selge mer i din egen nettbutikk.

Se alle foredragsholdere for Bring Load 2015 her.


Et sted å møte nye samarbeidspartnere


Etter å ha møtt hverandre på Bring Load i 2014, startet Synlighet og Floyd et samarbeid innen digital markedsføring. Resultatene på det samarbeidet kan du se i foredraget:


"Slik økte vi inntektene til Floyd.no med 132 % på ett år"


I en 20 minutters presentasjon viser Synlighets Erik Storm deg de ambisiøse vekstmålene som Floyd ønsket seg av Synlighet, både med tanke på synlighet, trafikk og konverteringer. Deretter vil du få se hva vi gjorde, hvordan vi tenkte og hvordan Floyd.no har vokst siden i fjor.

Ta med deg et knippe kollegaer og gjør det meste av det viktigste bransjetreffet for netthandel i Norge!