Q&A-Webinar #4: Outlands suksess med ny markedsstrategi
Butikkjeden Outland opplever vekst både i butikk og på nett, til tross for at markedet er preget av høy konkurranse og butikkdød. Hvilke grep har de tatt og hva har markedsstrategien vært? La deg inspirere!
Markedsansvarlig i Outland, Håvard Haraldsen, tar turen til oss for å dele sine erfaringer og fortelle om markedsstrategien som har gitt betydelig vekst - og en prestisjetung award (ehandel.com). Du får høre om hvordan de har lykkes med å nå ut til en målgruppe der konkurransen er skyhøy. Grundige innsiktsanalyser, strategisk SEO-arbeid og inspirerende innhold gjennom hele kundereisen er viktige stikkord.
Outland og Synlighet har siden 2018 samarbeidet tett om markedstrategien, og blant annet oppnådd resultater som:
- 100 % vekst i organisk trafikk
- Topp 3 rangering for over 300 nøkkelord
- 60 % økning i omsetning for nettbutikken.