Webinar #8: Slik jobber Leger Uten Grenser i digitale kanaler for å øke støtten
Leger Uten Grenser kommer på besøk og forteller om hvordan de jobber med å få folk til å støtte det viktige arbeidet de gjør gjennom digitale kanaler. Resultatet i 2020 har vært hele 70 % økning.
Hvor: webinar - du får tilsendt tilgang til webinaret på mail.
Hva? Leger Uten Grenser har i 2020 hatt en økning i støtte fra digitale kanaler på hele 70 %. Arbeidet som ligger bak ble premiert under årets Performance Award.
I denne julespesialen får du både et innblikk i arbeidet de gjør ute i felt og du får møte Hege og Jenny fra markedsavdelingen, som forteller om hvordan de jobber i digitale kanaler for å få nordmenn til å støtte arbeidet økonomisk.
Du vil få et innblikk i hvordan en kompleks organisasjon jobber skikkelig datadrevet, med tips til hvordan du kan ta markedsarbeidet ditt videre. Vi er innom temaer som SEO, sosiale medier, strategi for kampanjer og søk, samarbeid byrå/inhouse - og hvordan 2020 har bydd på nye utfordringer, men også muligheter.
- Besøk i felt med sykepleier Sarah
- Gjennomgang av caset som fikk sølv i kategorien Performance That Matters under årets Performance Award
- Organisering av markedsarbeid internt, internasjonalt og samarbeid med byrå
- Branding i digitale kanaler
- Grepene og arbeidet som ligger bak veksten
- Arbeid med rekruttering av feltarbeidere
- Datadrevet markedsrigg med dynamisk bannerannonsering
Få tilsendt tilgang til webinaret
Lars er host for webinarene i Synlighet og har en lang karriere innen digital markedsføring. Som Customer Success Officer får han gjøre det han elsker - å rådgi bedrifter som har ambisjoner om å vokse digitalt.