Webinar: Få fart med på nettbutikken i 2025: Del 1 - Hva gjør de som vokser?
Dato publisert:
Dato oppdatert:
Hvilke grep fører til vekst i nettbutikken og gjør at du vinner kampen om kundene i 2025? Få konkrete tips for hva du bør gjøre fremover.
2024 var preget av høye renter, svak krone og økning i andre kostnader som påvirket både privatpersoner og bedrifter. Mange bedrifter kutter i markedsbudsjettet når markedet butter imot - bare 23% av nordiske markedssjefer sier at selskapet øker budsjetter for å møte motgang*.
Dette har åpnet for at markedsandeler blir tilgjengelig, og nye aktører kommer inn. Temu er et eksempel på en aktør som har oversvømt markedet med annonser, for å trekke inn trafikk og nye kunder - og har lyktes godt med det til mange markedsføreres frustrasjon. Ifølge Postnord skjer 15% av all norsk netthandel nå på Temu.
I dette webinaret møter du:
Alexander Öqvist er rådgiver i Synlighet og har i en årrekke jobbet med SEO for store aktører innen netthandel, både i Norge og i Sverige. Han har gjestet flere kjente nordiske podcaster som “Digital markedsføring” med Tony Hammarlund og Søkpodden med Pineberry.
Erna Therese Widerøe har over 20 års erfaring med merkevarebygging og e-handel blant annet fra tiden som markedssjef i Get Inspired og Høie, og som rådgiver i Synlighet.
Sammen skal de ta deg igjennom:
Kanalmiks og spending: Hvor mye penger bør du bruke - og på hva?
Kreativer: Hvordan annonsene dine ser ut spiller en rolle!
Trender: Ikke hopp på enhver trend - hver tro mot egen merkevare!
AI: Hva kommer og hvordan bør vi bruke AI fremover
I webinaret snakker vi norsk og svensk.