Frokostmøte i Oslo: AI og kreativitet
Ukritisk bruk av AI svekker tilliten til merkevaren. Hvordan bruke AI på en måte som beholder det menneskelige preget, effektiviserer arbeidet og styrker kreativiteten?
Dette frokostmøtet er for deg som kjenner at markedsføring beveger seg raskere enn noen gang, og som har ambisjon om å lede an. Vi snakker ikke om AI som en teoretisk hype, men om hvordan AI kan brukes i merkevarearbeidet ditt.
Sted: Sentralen, Oslo
Dato: 25. november kl 08:00-10:00. Det faglige starter kl 08:30.
Pris: gratis
Du får høre mer om:
Hvordan AI-teknologien nå er så god at den fjerner betalingsviljen for middelmådighet og hva det betyr for de som skal starte en karriere innen kreative fag?
AI som kreativ medspiller og verktøy for idéutvikling og originalitet
Praktiske eksempler på bruk av AI i ulike deler av de kreative prosessene
- Konsekvensene av AI-drevne kampanjer med tanke på teknisk oppsett og effekt. Men også hvordan det kan ha store konsekvenser for brandets påvirkning
Fire av våre fagpersoner byr på tonnevis av erfaring, nyttige refleksjoner og deler sine beste tips:
- Jørgen Brunborg-Næss (Head of Customer Experience)
- Svein Løvlien Egenæs (Seniorrådgiver innen Creative Performance)
- Pia Ringstad (Designer)
- Harry Thor Bjarnason (Annonseringsspesialist)
Vi håper vi ser deg! Vær rask med å sikre deg plass. Vi har hatt ventelister på alle tidligere frokostmøter.
Meld deg på frokostmøtet:
Vi håper du ønsker å starte dagen med oss 25. november på Sentralen i. Dørene åpner kl. 08:00 med en lett frokostservering. Det faglige varer fra 08:30-10:00.
Foredragsholdere:
Spørsmål?
Send oss en e-post på kontakt@synlighet.no hvis du lurer på noe.