Forside / Webinarer / Webinar #16: Åpen Q&A

Webinar #16: DU spør- VÅRE eksperter svarer!

QA 1200x628 Cover

I dette webinaret er det DU som bestemmer!

Vi stiller med 5 av våre eksperter, med tilsammen over 60 års erfaring innen digital markedsføring. 

Ingen spørsmål er for store eller små: Hva lurer du på?

Eksempler på spørsmål vi får ukentlig:

  • Hva må jeg gjøre for å rangere høyt i Google?
  • Hva er den mest effektive målrettingen når jeg skal nå ut til B2B?
  • Hvilke tredjeparts verktøy pleier nettbutikker å bruke for å [...] ?
  • Hvordan kan jeg skaffe flere leads innen [...] ?
  • Hvilket SEO verktøy bruker dere når dere jobber med SEO? 

Hva: DU spør- VÅRE eksperter svarer!

Pris: gratis

Få tilsendt opptak av webinaret her:

Møt ekspertene våre:

Lars Johanson er host for webinarene i Synlighet og loser deg gjennom dagens tema med nysgjerrighet og ved deling av egne erfaringer. I sin stilling som Customer Success Officer får han gjøre det han elsker - å rådgi bedrifter som har ambisjoner om å vokse digitalt.

Regine Hemre er fagansvarlig for annonsering i Synlighet, et fagmiljø som teller over 20 spesialister. Hun har mangedoblet omsetningen fra annonsering for flere av landets største nettbutikker.

Kjartan Bjørkvold har over 15 års erfaring med digital markedsføring, blant annet som gründer, markedsansvarlig i flere bedrifter og som seniorrådgiver og prosjektleder for flere av Synlighets nøkkelkunder. I dette webinaret tar han deg steg-for-steg gjennom strategiprosessen som sikrer at du jobber datadrevet og med riktig kanalmiks.

Michiel Ouwerkerk er fagleder i Synlighet for digital strategi. Han har holdt kurs og rådgitt bedrifter innen digital markedsføring siden 2005 og deler mer enn gjerne fra sine erfaringer.

Katinka Sletten er fagleder for sosiale medier og har ti års erfaring fra mediebransjen, hvor hun hovedsakelig har jobbet med å bygge opp god og organisk rekkevidde for ulike kanaler i sosiale medier. Hun har tidligere jobbet i Dagbladet, nrk P3, TV 2 og Nettavisen. Hun har også skrevet en skjønnlitterær roman om sosiale medier, kalt «Tidens Tegn».