Frokostmøte 4. juni i Kristiansand
Dato publisert:
Dato oppdatert:
Hvilke investeringer gjør nordiske markedssjefer i dag for å sikre fremtidig vekst? Hvordan ser budsjettet ut? Og hva gjør de bedriftene som lykkes spesielt godt?
4. juni inviterer Synlighet og Næringsforeningen i Kristiansand til frokostmøte for å presentere funnene fra The Nordic CMO Survey 2025.
Synlighet er ansvarlig for undersøkelsen The Nordic CMO Survey som gir deg innsikt og inspirasjon til å videreutvikle markedsarbeidet. 588 markedssjefer fra Norge, Sverige og Danmark, fra både store og små bedrifter, har deltatt.
I dette frokostmøtet får du blant annet høre om:
Hvilke markedsføringstiltak prioriterer de som lykkes?
Hvilke kanaler bruker de?
Hva bruker de penger på?
AI og markedsføring - når er det effektivt?
Hva kan vi lære av Sverige og Danmark?
Hvordan har rollen til markedssjefen utviklet seg?
Funnene blir presentert av Øystein Opperud, byråleder i Synlighet Oslo og Benjamin Blach, rådgiver i Synlighet.
I paneldebatten møter du:
Dette passer for deg som er daglig leder, for deg som leder salg- eller markedsarbeidet, eller for deg som jobber med markedsføring. Inviter gjerne med deg en kollega eller tre.