Forside / Webinarer / Markedsføring i 2025: Hva gjør de som lykkes?

Frokostmøte 4. juni i Kristiansand

Dato publisert:

05.05.25

Dato oppdatert:

12.05.25
Synlighet CMO 2025 1920 X1080 V1

Hvilke investeringer gjør nordiske markedssjefer i dag for å sikre fremtidig vekst? Hvordan ser budsjettet ut? Og hva gjør de bedriftene som lykkes spesielt godt?

4. juni inviterer Synlighet og Næringsforeningen i Kristiansand til frokostmøte for å presentere funnene fra The Nordic CMO Survey 2025.

Synlighet er ansvarlig for undersøkelsen The Nordic CMO Survey som gir deg innsikt og inspirasjon til å videreutvikle markedsarbeidet. 588 markedssjefer fra Norge, Sverige og Danmark, fra både store og små bedrifter, har deltatt.

I dette frokostmøtet får du blant annet høre om:

  • Hvilke markedsføringstiltak prioriterer de som lykkes?

  • Hvilke kanaler bruker de?

  • Hva bruker de penger på?

  • AI og markedsføring - når er det effektivt?

  • Hva kan vi lære av Sverige og Danmark?

  • Hvordan har rollen til markedssjefen utviklet seg?

Funnene blir presentert av Øystein Opperud, byråleder i Synlighet Oslo og Benjamin Blach, rådgiver i Synlighet.

I paneldebatten møter du:

Underoverskrift 10

Dette passer for deg som er daglig leder, for deg som leder salg- eller markedsarbeidet, eller for deg som jobber med markedsføring. Inviter gjerne med deg en kollega eller tre.