Frokostmøte i Trondheim 20. februar: Slik booster du effekten av netthandel
Dato publisert:
Dato oppdatert:
Netthandel er i stadig utvikling, og konkurransen blir tøffere. Hvordan kan du maksimere effekten av din innsats for å booste omsetningen i nettbutikken?
Bli med på et innsiktsfullt og engasjerende frokostmøte hvor teori møter praksis. Sammen gir Michiel Ouwerkerk og Erna Therese Widerøe deg en unik kombinasjon av forskning og praktiske eksempler – pakket inn i en dynamisk og spennende dialog på scenen. Til sammen har de 40 års erfaring fra merkevarebygging og netthandel.
På agendaen står blant annet:
- Hva sier forskningen om merkevarebygging & budsjettering?
- Hvordan kan målgruppevalg og kanalmiks gi økt effekt?
- Hvorfor kreativitet kan være avgjørende.
- Viktigheten av måltall, og hvordan du kan styre det hele underveis!
Michiel tar deg gjennom det forskningsbaserte grunnlaget – hvorfor ting fungerer. Erna følger opp med konkrete erfaringer fra feltet og tips du kan ta med deg hjem og implementere umiddelbart.
Dette frokostmøtet er laget for deg som vil ha både innsikt og inspirasjon til å ta din netthandel til neste nivå.
Om foredragsholderne:
Erna Therese Widerøe er Strategisk Rådgiver i Synlighet og har tidligere erfaring fra rollen som Markedssjef i nettgiganten Get Inspired og Nordens sterkeste merkevare innen soverommet, Høie. Michiel Ouwerkerk er Synlighets faglige nerd innen digital markedsføring, og har i tillegg hands on erfaring med nordiske aktører som Life.
Når: Torsdag 20. februar kl. 08:15-10:00. (Frokost serveres fra kl. 08:15, foredraget begynner kl. 09:00)
Hvor: Prinsen Kinosenter, sal 3
Inkludert: En god dose kaffe, frokost – og en mengde gode idéer.