Forside / Webinarer / Frokostmøte i Oslo: Merkevarebygging = Do or die!

Frokostmøte i Oslo 10. oktober

Dato publisert:

16.09.24

Dato oppdatert:

23.09.24
Frokostmøte 10 10 24 I Merkevarebygging Do or die

Merkevarebygging er avgjørende for suksess. Vi deler caser og innsikt, slik at du kan lære av andres erfaringer.

Torsdag 10. oktober er det endelig klart for et nytt frokostmøte i Oslo og temaet for denne høstmorgen er merkevarebygging. 

Årets funn fra The Nordic CMO Survey viser at de mest suksessfulle markedsteamene fokuserer på tre områder: 

  • innsikt og strategi
  • kreative konsepter
  • merkevarebygging 


Dette gjelder for både B2C og B2B, uavhengig av størrelse og marked. Merkevarebygging er altså avgjørende for suksess!

Vår egen Kjartan Bjørkvold starter dagen med å dele innsikt fra samarbeidet med Sparebank 1 om deres produkt "Spleis". Deretter følger en paneldebatt, hvor blant annet Bilxtra vil dele hvordan de jobber med innsikt, strategi, konseptutvikling og merkevarebygging.

Når: 10. oktober 08:00-09:30. Lett frokost serveres fra 08:00-08:30.
Hvor:
Pilestredet 28, Oslo
Pris:
Gratis

Vi håper du vil starte dagen sammen med oss. Arrangementet er gratis som tidligere og dørene åpner 08:00. Det vil bli lett servering etterfulgt av en faglig del som starter 08:30. Programmet er ferdig 09:30, men det vil være mulig å bli igjen for mingling (og påfyll) frem til 10:00.

Det har vært full sal på tidligere frokostmøter, så ikke vent med å melde deg på. Velkommen til en lærerik, inspirerende og hyggelig morgenstund - vi håper å se deg!

Vel møtt!

Meld deg på her:

/
Synlighet academy frokostmøte

Synlighet Frokostmøte 07 12 2d

Jobbe hos synlighet

Jobbe hos synlighet 3