Frokostmøte i Oslo 10. oktober
Dato publisert:
Dato oppdatert:
Merkevarebygging er avgjørende for suksess. Vi deler caser og innsikt, slik at du kan lære av andres erfaringer.
Torsdag 10. oktober er det endelig klart for et nytt frokostmøte i Oslo og temaet for denne høstmorgen er merkevarebygging.
Årets funn fra The Nordic CMO Survey viser at de mest suksessfulle markedsteamene fokuserer på tre områder:
- innsikt og strategi
- kreative konsepter
- merkevarebygging
Dette gjelder for både B2C og B2B, uavhengig av størrelse og marked. Merkevarebygging er altså avgjørende for suksess!
Vår egen Kjartan Bjørkvold starter dagen med å dele innsikt fra samarbeidet med Sparebank 1 om deres produkt "Spleis". Deretter følger en paneldebatt, hvor blant annet Bilxtra vil dele hvordan de jobber med innsikt, strategi, konseptutvikling og merkevarebygging.
Når: 10. oktober 08:00-09:30. Lett frokost serveres fra 08:00-08:30.
Hvor: Pilestredet 28, Oslo
Pris: Gratis
Vi håper du vil starte dagen sammen med oss. Arrangementet er gratis som tidligere og dørene åpner 08:00. Det vil bli lett servering etterfulgt av en faglig del som starter 08:30. Programmet er ferdig 09:30, men det vil være mulig å bli igjen for mingling (og påfyll) frem til 10:00.
Det har vært full sal på tidligere frokostmøter, så ikke vent med å melde deg på. Velkommen til en lærerik, inspirerende og hyggelig morgenstund - vi håper å se deg!
Vel møtt!