Forside / Webinar / Faglig frokost: Markedsføring i uforutsigbare tider

Faglig frokost: Markedsføring i uforutsigbare tider

Frokostseminar nydato

Det er uforutsigbare tider og forbrukerne endrer atferd. Hvordan bør du jobbe med markedsføring fremover?

Invitasjon til faglig frokost

31. august er du invitert til faglig frokost om dette temaet. Sammen med samfunnsøkonom Marie Storli og CEO i Perx, gir vi deg et bilde av hvordan økonomien og adferden i markedet vil utvikle seg fremover. Du vil sitte igjen med konkrete tips til hvordan du bør møte endringene i et markedsføringsperspektiv.

Det er økende renter, høy inflasjon og energipriser, uforutsigbarhet i Europa, forsinkelser i logistikk og råvaremangel. Alt sammen påvirker forbrukerne og målgruppene til våre kunder ulikt.

Hvilke bransjer vil merke forandringene mest, og hvordan skal vi tenke og jobbe fremover med markedsføring, for å møte de utfordringene?

Når: 31. august 08:30-10:00

Hvor: Velg om du vil delta fysisk i Oslo sentrum og få inkludert frokost. Eller som webinar. 

Program

  • 08.30: Dørene åpner, det serveres enkel frokost og kaffe
  • 09.00: Foredrag av Marie Storli, leder i Rethinking Economics Norge:
    Samfunnsøkonomi i uforutsigbare tider: Hvordan påvirker det forbruksmønstre og ulike bransjer?
  • 09.35: Appell av Lars Hafstad, CEO i Perx: Markedsføring i usikre tider
  • 09.45: Panel: Hva skal markedsførere gjøre nå? 
    Panelet består av Marie Storli, Lars Johanson, Kjartan Bjørkvold og Lars Hafstad 
  • 10:00: Avslutning og mingling

Påmelding kommer

Frokostseminar2