Forside / Webinar / Faglig frokost: Markedsføring i uforutsigbare tider

Faglig frokost: Markedsføring i uforutsigbare tider

Frokostseminar Invitasjon 3108 1 1

Det er uforutsigbare tider og forbrukerne endrer atferd. Hvordan bør du jobbe med markedsføring fremover?

Hva: Sammen med samfunnsøkonom Marie Storli og CEO i Perx, gir vi deg et bilde av hvordan økonomien og adferden i markedet vil kunne utvikle seg fremover. Du vil sitte igjen med konkrete tips til hvordan du bør møte endringene fra et markedsføringsperspektiv.

Det er økende renter, høy inflasjon og energipriser, uforutsigbarhet i Europa, forsinkelser i logistikk og råvaremangel. Alt sammen påvirker forbrukerne og målgruppene til våre kunder ulikt.

Hvordan skal vi tenke og jobbe fremover med markedsføring, for å møte de utfordringene?

  • Foredrag av samfunnsøkonom Marie Storli
    Samfunnsøkonomi i uforutsigbare tider: Hvordan påvirker det forbruksmønstre og ulike bransjer?
  • Appell av Lars Hafstad, CEO i Perx: 3 tips til markedsføring i usikre tider
  • Panel: Hva skal markedsførere gjøre nå?
    Panelet består av Marie Storli, Lars Johanson, Kjartan Bjørkvold og Lars Hafstad

Få tilsendt opptak (kommer 02.09)

Frokostseminar2